Βοήθεια & Υποστήριξη

Βοήθεια & Υποστήριξη2021-02-03T13:10:52+03:00

Λογισμικό Απομακρυσμένης Πρόσβασης

Λήψη AnyDesk

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είδους υποστήριξη παρέχεται;2019-07-04T17:08:00+03:00

Το Medicalinfo ως μέρους επιχειρησιακού λογισμικού αποτελεί κρίσιμο εργαλείο για τη Μονάδα Υγείας οπότε και έχουμε επενδύσει πολύ στην υποστήριξη του χρήστη. Για αυτόν το λόγο έχουμε δημιουργήσει online documentation, βοηθητικά βίντεο, case studies, τηλεφωνική υποστήριξη με διαδικτυακή πρόσβαση στον απομακρυσμένο υπολογιστή του χρήστη καθώς και επίσκεψη στο χώρο της Μονάδας εφόσον αυτό κρίνεται απαραίτητο.

Τεχνική υποδομή για την ορθή λειτουργία του λογισμικού2021-02-03T12:32:03+03:00

Το λογισμικό Medicalinfo είνα αρχιτεκτονικής Client-Server που σημαίνει ότι για την σωστή χρήση θα πρέπει να εκτελείτε τόσο το server μέρος του λογισμικού όσο και το Client. Μπορεί να λειτουργήσει στον ίδιο υπολογιστή (Standalone) ή σε δίκτυο Server – Client (Υπολογιστής χρήστη).

  • Κεντρικός υπολογιστής (Server)

Παράμετρος Συνιστώμενη
Λειτουργικό Σύστημα Windows Server: Τρέχουσα έκδοση />= 2016 64bit
Επεξεργαστής 1. Intel i5 / i7 / Xeon +

2. Αντίστοιχο AMD

Δίσκος SSD
Μνήμη RAM >=16 GB

  • Υπολογιστής Χρήστη (Client)

Παράμετρος Συνιστώμενη
Λειτουργικό Σύστημα Microsoft Windows: 10+, 32-bit ή 64-bit
Επεξεργαστής Intel Core  >= i3

Αντίστοιχο AMD

Μνήμη RAM  >4 GB
Ανάλυση οθόνης wide 16:9 Full HD (1920×1080)

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά είναι ενδεικτικά και δεν λαμβάνουν υπ’ όψην ειδικές συνθήκες μιας εγκατάστασης πχ αριθμός χρηστών κλπ.

Σύστημα διαχείρισης αιτημάτων (Ticketing System)

Μετάβαση στη Διαχείριση αιτημάτων

Επικοινωνία με το τεχνικό τμήμα

  • 2415-000015 (direct)

  • 2410-579060 (εσωτ. 1)

  • support @ infolyseis .com

  • @medicalinfo

Recent Tweets

For privacy reasons Twitter needs your permission to be loaded. For more details, please see our Πολιτική απορρήτου.
I Accept